vrijdag, augustus 25, 2006

Vluchtmisdrijf

Mijn vriend en ik zaten daarnet naar een aflevering van Lost te kijken (ja, we zitten al over de helft van seizoen één, tegen het einde van dit jaar gaan we misschien eindelijk het eerste seizoen gezien hebben, woehoe!) Toen plots, boem, pats, patat, het geluid van deukende autocarrosserieën ons van ons filmpje wegrukte.

We hoorden nog net een wagen met gierende banden wegrijden en zagen beneden op straat een mooi oliespoor liggen. En er waren slachtoffers gevallen bij de aanrijding: een schandelijk gemolesteerd paaltje! Gruwelijk onthoofd in de fleur van zijn leven! Een ijselijk blauwe vloeistof gaf de plaats van de misdaad aan.



Gelukkig hebben we een duidelijk spoor van de dader ontdekt:



Who did it?

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

:-D Subtiel

11:38 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

@sara: dat is wel degelijk de nummerplaat van die auto. Da's natuurlijk wel pech hebben als je je nummerplaat verliest als je vluchtmisdrijf pleegt. :-)

11:12 a.m.  
Blogger yab said...

Dikke pech. :-) Ondertussen is de nummerplaat dus verdwenen. Vraag me af wie dat heeft meegenomen.

11:19 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Och, en die vreemde blauwe vloeistof van waar zou die dan komen?

1:36 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

dat lijkt me koelvloeistof, maar reed 'm er met zijn voorkant tegen of met zijn achtrkant ik zie het niet aan de plaat...
soit de lul moet het maar weten!

2:05 p.m.  
Blogger Bruno Peeters said...

is dit reeds een voorbeeld van de nieuwste Belgische nummerplaten ?

10:12 p.m.  
Blogger yab said...

@lord cms: Geen idee of het accidentje met de voorkant of de achterkant gebeurde. En ik vermoed inderdaad dat dat blauwe gedoe koelvloeistof is.

@bvlg: Ja, beter leesbaar en zo, speciaal voor u. ;-)

10:30 a.m.  

Een reactie posten

<< Home