zaterdag, september 02, 2006

Leeg

Deze namiddag is de schoonfamilie hier een hele hoop van onze door-de-jaren-heen-bijeengespaarde rommel komen opladen. Weg zijn de boeken en cursussen, de zetels, de borden, de potten en pannen, de strijkplank, de overschot van de drank, de bureau die als bar dienst deed, ja zelfs de posters en foto's aan de muren zijn weg. Ok, er is nog wat rommel en niet-rommel (zoals daar zijn computers) achter gebleven, maar voor iemand die het gewoon is tussen hopen rommel te moeten doorlaveren, is het hier heel erg leeg. De muren zijn ook verschrikkelijk vuil. Je ziet maar al te duidelijk waar de posters hingen en op de muren zijn rare patronen ontstaan. Een gevolg van al die kaarsjes die we in de vijf jaar dat we hier woonden, gebrand hebben (jaja, pyromaan yab).

Nog twee weken en we laten dit kleine flatje voorgoed achter ons. Ik denk niet dat ik veel heimwee zal hebben. We hebben hier graag op kot gezeten, veel leuke feestjes gegeven en mooie momenten beleefd, maar het laatste jaar was er te veel aan. Tijd voor de volgende fase in ons leven: een eigen appartement. Jammer genoeg is dat +_)$#*%$&$% appartement nog steeds niet klaar en moeten we dus enkele weken gaan kamperen (nuja, we zullen daar meer luxe hebben dan hier) bij een nonkel van mijn vriend. Alles behalve ideaal (sex in de woonkamer zullen we een tijdje moeten laten). Maar kom, een mens kan moeilijk in een appartement zonder vloeren en sanitair gaan wonen, nietwaar?

Duimen dat die deadline van 31 oktober nu ook effectief gehaald wordt.

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik duim met je mee!

12:11 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Die nonkel zal het wel niet erg vinden dat je sekst in de woonkamer ;)

12:30 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey, vreemd, mijn neefje komt toevallig ook binnenkort een tijdje bij mij logeren met zijn liefje omdat zijn nieuw appartement in Leuven nog niet af is. Ik zal maar vast een handdoek in de living naast de zetel klaarleggen voor noodgevallen. De camera's zijn al verborgen.

Groetjes van nonkeltje

2:14 a.m.  
Blogger yab said...

Mmm, de keuken, daar zeg je zoiets... ;-)

8:13 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

De keukentafel is toch de klassieker bij uitstek?

Bovendien liggen de speeltjes daar echt binnen handbereik, zoals bijvoorbeeld slagroom of choco. Over dit laatste valt trouwens een uiterst sappige anekdote te vertellen van een oud VTK-praesidiumlid ;-)

3:25 a.m.  
Blogger yab said...

@Peter: Slagroom lust ik niet. Gelukkig is mijn vriendje een héééél grote chocoliefhebber. (vettige knipoog)

2:46 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Auw, die vettige knipoog was er te veel aan. Mijn brein draait weer op overdrive en probeert zich vooral de smaak van choco met zweet niet voor te stellen.

4:43 p.m.  

Een reactie posten

<< Home