maandag, september 04, 2006

Mijn vriendje is het beste vriendje van de hele wereld!

Waarschuwing: dit wordt een ongelooflijke melige stoefpost. Mensen die daar niet tegen kunnen, gelieve elders te gaan lezen, danku.

Mijn vriendje dus! Hij figureert redelijk vaak op deze blog, maar dit wordt nu eens een berichtje volledig aan hem gewijd.

Hij heeft het de laatste tijd niet onder de markt. Terwijl ik zit te blokken, vult hij dozen met onze rommel om te verhuizen en verwijdert hij de stofnesten die zich onder onze bedden verzameld hebben. Hij wast de borden die ik vuilgemaakt heb af, terwijl ik zit te vloeken op mijn paper. Hij luistert geduldig naar mijn gezaag dat familiaal vermogensrecht saai is en dat duizend bladzijden toch echt wel veel te veel is. Hij gaat winkelen en neemt extra chocolade mee voor mij, als hart onder riem bij het blokken. Hij neemt verlof wanneer er vanalles geregeld moet worden, omdat ik al mijn verlof nodig heb om te blokken en examens af te leggen.

Het komt er op neer dat tijdens examenperiodes alle vervelende huishoudelijk klusjes op zijn schouders terechtkomen. En dat is hem nooit te veel. Hij doet dat allemaal voor mij, om mij te helpen, omdat hij mij graag ziet.

Ja, die eerste kus, al meer dan zeven jaar geleden daar buiten aan de RC-bar onder Alma III: beste beslissing van heel mijn leven. Ik zie u graag!

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ooooh :-) Instant jaloers, moi.

12:36 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ik ben verdikke nooit in alma III geraakt...weet 'm trouwens nog altijd niet zijn.
over familiaal vermogensrecht, kreeg ik onlangs de volgedne reactie toen ik aan een studiegenoot-notaris iets "simpels" vroeg: "Je cursussen familiaal vermogensrecht zitten blijkbaar vré ver. Ofwel was die smile op je face niet te wijten aan interesse in Pintens zijn vak, maar eerder aan de nawerking van het blowen. Soit."

nu ja succes met het in dozen laten steken van je spullen ;-)
en nog vele jaartjes samen! snif, *ontroerd*

1:49 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

*zucht*

't Is toch schoon hé, de liefde!

1:54 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

7 jaar geleden aan de RC-bar...

Toen bestond de Terbankbar nog wel degelijk, dus was de RC-bar feitelijk overbodig!!!! :-)

5:32 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dju daar gaat mijn macho reputatie!

7:46 p.m.  
Blogger yab said...

@lord CMS: Ik ga ook mijn best doen om dat allemaal zo snel mogelijk te vergeten. ;-)

@goya: Puh, de RC-bar heeft de Terbankbar ruimschoots overleefd. :-P

7:48 p.m.  
Blogger Lou said...

*snotter*

Leve de grenzeloze liefde!

3:01 a.m.  

Een reactie posten

<< Home