zondag, oktober 08, 2006

Hamai

Die Pieter De Crem is een arrogante lul.

Labels: , ,

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hij is een arrogante lul, maar anderzijds kan ik me wel voorstellen dat ik niet veel anders gereageerd zou hebben.
Voor zover ik het de voorbije weken in de pers heb kunnen volgen had de samenwerking van de oppositie in Aalter maar 1 doel: De Crem burgemeester af. En zoals ik ze vorige week op Radio1 bezighoorde waren ze enorm zegezeker...

Maar toch blijft De Crem een lul :-)

9:02 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

De Crem is misschien een lul, maar dat Tavernier op zijn bek gegaan is en dan nog eens lekker afgemaakt werd door De Crem, vind ik geen slechte zaak. Moet wel ongelooflijk pijnlijk zijn voor de groenen. Zo zeker van de zege en dan voluit op de bek gaan...

2:41 a.m.  
Blogger Cursief Huigje said...

blijkbaar zijn de inwoners van Aalter sadomachistich ingesteld!

5:39 p.m.  
Blogger yab said...

Ik kan geen oordeel uitspreken over het feit of De Crem al dan niet een goeie burgemeester is. Ik vind persoonlijk dat hij zich niet als een waardig overwinnaar gedragen heeft.

11:33 a.m.  

Een reactie posten

<< Home