zondag, januari 28, 2007

De kapotte spiegel

Mijn vriendje belt net om te melden dat één of andere onverlaat ín Brussel de linkerspiegel van zijn wagen heeft afgereden (terwijl mijn vriend aan het rijden was) en zomaar zonder te stoppen is doorgereden. Een minivluchtmisdrijf!

Da's nu al de tweede keer dat die spiegel afgereden wordt. De vorige keer was de schuldige echter zo eerlijk om een briefje met zijn telefoonnummer achter de ruitenwisser te steken met de melding dat hij de spiegel van onze geparkeerde wagen gemold had. Gelukkig zijn er ook nog eerlijke mensen op de wereld.

Nuja, ik lig er niet echt van wakker. 't Is een bedrijfswagen en 't is maar blikschade. Ik hoop gewoon dat mijn vriend niet te lang moet wachten in het politiebureau en dat het opstellen van het procesverbaal vlotjes verloopt. Ben meer benieuwd naar het resultaat van zijn meeting met de "man van Greenpeace".

Labels: , , , , , ,

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

2 jaar geleden werd onze linkerzijspiegel 180° gedraaid. De eerste keer zonder veel erg, de tweede keer was er teveel aan.
Toevallig telkens op donderdagavond, en even toevallig voor de deur van studentenkoten in onze toenmalige straat.

Iets per ongeluk stukrijden gebeurt, maar moedwillig andermans gerief om zeep helpen, ik word er nog altijd moedeloos van.

9:40 a.m.  
Blogger yab said...

@goya: Ja, zulke streken heb ik ook nooit begrepen. Wat heb je eraan als je iemand anders zijn spullen kapot maakt?

9:20 p.m.  

Een reactie posten

<< Home