vrijdag, maart 09, 2007

Yikes!

Ik stond hier zonet in ons eigenste appartementje oog in oog met één van de werkmannen die nog steeds in het gebouw rondwaren. Hij kwam iets opmeten. Ik heb niet zo goed begrepen wát hij kwam opmeten, want ik denk dat hij zo mogelijk nog meer geschrokken was dan ikzelf. Al een geluk dat hij geen vijf seconden later binnenkwam, want dan had ik hier in mijn blootje gestaan. Ik stond namelijk net op het punt een douche te nemen.

Ik hoop toch echt dat die werken hier snel gedaan zijn...

Labels: , , ,

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik zal volgende week op hotel zo'n "don't disturb" hangertje voor je meepikken. Dan kan je dat aan de deur hangen wanneer je in volle glorie wil rondhossen.

Het probleem is natuurlijk dat die werkmannen -eenmaal ze je systeem doorhebben- natuurlijk net op dat moment de lichtknop moeten komen testen :)

10:18 a.m.  
Blogger Tjoff said...

En was 't ne knappe werkman? :-)

10:59 a.m.  
Blogger yab said...

@goya: Ja, dat zit er dik in. Ik denk dat ik gewoon een papiertje aan de deur ga hangen: "Dit appartement is reeds bewoond, kloppen voordat u binnen komt."

@tjoff: Dat viel zwaar tegen.

11:34 a.m.  
Blogger Sponzen ridder said...

Geen probleem, we zullen wij in het vervolg dat licht wel eens komen testen.

Straks gaan we nog vinden dat er op het internet veel privacy is, in vergelijking.

4:15 p.m.  

Een reactie posten

<< Home