maandag, maart 05, 2007

Knopen doorhakken

Vandaag heb ik een belangrijke knoop doorgehakt. Een knoop waarmee ik al een tijdje in mijn maag zat en waardoor mijn nachten minder kwaliteitsvol waren dan gewoonlijk. Een "carrièrebepalende" knoop om zo te zeggen. Ik had een interessante jobaanbieding op zak, maar heb het aanbod na veel vijven en zessen afgewezen. Ik voel me momenteel goed in mijn huidige job en met de stress van de verhuis en de studies had ik gewoon geen zin in nieuwe-job-stress.

De toekomst zal uitwijzen of ik de juiste keuze gemaakt heb.

Labels: , ,

3 Comments:

Blogger tantieris said...

Ik ben op zoek naar een andere job. Kan dit tellen als sollicitatie ? ;-)

11:02 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb vannacht ook mijn carrièreknoop doorgehakt en ik ga wel voor de nieuwe job... Ach ja, zoals je zegt, je kan niet op voorhand weten wat het beste is en eigenlijk zal je't waarschijnlijk nooit weten, maar time will tell...

9:18 a.m.  
Blogger yab said...

@tantieris: Stuur uw CV maar door. ;-)

@contessa: Ja, 't blijft altijd een beetje een gok, natuurlijk, maar wel een beredeneerde gok.

11:06 a.m.  

Een reactie posten

<< Home