woensdag, september 19, 2007

Drie

Dat is het aantal vakken dat ik volgend jaar nog moet afleggen. Drie is ook het aantal examens dat ik niet heb meegedaan. Dat wil zeggen dat ik op al de vakken die ik wél meegedaan heb, mooi geslaagd was. Dat wil ook zeggen dat als ik in januari en juni wat beter mijn best had gedaan, ik nu waarschijnlijk een diploma rechten in handen had. Maar goed, een jaartje langer student, je hoort mij niet klagen. Misschien neem ik wel eens een dagje verlof om naar de les te gaan (yeah right, as if). Kan ik mij voor een laatste keer student tussen de studenten voelen. ;-)

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ook derde keer goede keer misschien ;-)
en goed sporten morgen hé :-)

4:09 p.m.  
Blogger yab said...

@jeronomie: Ik hoop eerder: eerste keer, goede keer, want ik heb van die vakken nog nooit een examen afgelegd.

2:25 p.m.  

Een reactie posten

<< Home