donderdag, september 27, 2007

Squash

Toen ik daarstraks hijgend en puffend bij de squash aankwam (ik was de tijd wat uit het oog verloren omdat ik aan het kuisen was, we verwachten morgen namelijk hoog bezoek), bleek het veldje dat ik mooi op tijd telefonisch gereserveerd had, helemaal niet gereserveerd te zijn. Was ik helemaal voor niks door de regen gekomen. :-( Gelukkig kwam er snel een veldje vrij en konden we toch nog twintig minuutjes spelen, op kosten van de zaak natuurlijk, want zij hadden een fout gemaakt. En na die twintig minuutjes kwam er een ander veldje vrij en zo hebben we in totaal toch mooi vijftig minuten volgemaakt voor de prijs van een half uur. 'k Vond het helemaal niet zo erg dat ze ons vergeten waren op te schrijven. ;-)

Labels: , ,

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Yab,

Jij als woman of the squash, hoe doe je dat eigeijk? :P Want ik ga wel elke week squashen maar euh, regels, kennen wij niet hoor :P Gewoon het balletje proberen te raken. Dus als je eens tijd heb wil je het dan is uitleggen :)

12:11 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

@Jurgen
Op de site van SquashWeb staat een pagina met info over de spelregels voor enkelspel en dubbelspel met ook een verkorte versie van de regels in een PDF.

8:46 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Bij squash De Vaart is dat zeker niet de eerste keer dat ze iemand vergeten op te schrijven, ik kan er van meespreken...
Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat je een vrouw aan de telefoon had... die is echt rampzalig op dat vlak... de helft schrijft die niet op volgens mij.
Als je die vrouw aan de lijn hebt kan je op het einde van het gesprek best haar nog eens de datum en tijd en naam laten bevestigen...
Nu had je geluk en was er iets anders vrij... de volgende keer sta je er echt voor niks...

9:54 a.m.  
Blogger yab said...

@jurgen: Zie ook de reactie van Leuvense blogger.

@anoniem: Ik had inderdaad een vrouw aan de lijn en de mannen aan de toog zeiden dat het niet de eerste keer was dat dit gebeurde. Nu, het zal mij geen tweede keer meer overkomen, in de toekomst reserveer ik na het squashen ons veldje voor de volgende week. En als ik telefonisch reserveer, bel ik alleen nog maar 's avonds, dan heb ik de minder vergeetachtige mannen aan de lijn. ;-)

3:16 p.m.  

Een reactie posten

<< Home