vrijdag, oktober 28, 2005

Live van uw verslaggeefster ter plaatse

Beste mensen,

Ik kan het jullie verzekeren: er is hier in Brussel veel volk. Heel veel volk. Enorm veel volk! Ben net tijdens mijn middagpauze even de straat op gegaan. Wat een drukte! Onvoorstelbaar! En er blijven maar rood, groen en blauw gekleurde mensjes toestromen. Getooid met gekleurde vuilnissenzakken, petjes, vlaggen, ballonnen, fluitjes, toeters, rotjes, enzovoort. Met andere woorden: al de nodige accessoires om er een geslaagde betoging van te maken.

Blijkbaar roept zo'n betoging ook vriendschappelijke gevoelens op, want toen ik tussen de betogers liep, kwamen er een paar vakbondsmilitanten mij zomaar spontaan een kus geven. Zeg nu zelf, wanneer is de laatste keer geweest dat u nog eens een wildvreemde zomaar gekust hebt op straat? De sfeer onder de betogers is dus optimaal. (Het kan natuurlijk ook aan mijn gerokte en gelaarsde verschijning gelegen hebben. ;-) )

Anyway, 'k heb alles vastgelegd met mijn geliefde Canon. Ik weet niet of het nog zal lukken om die foto's vanavond online te krijgen, want ik ga rechtstreeks van het werk naar een verjaardagsfeestje, maar ik doen mijn best.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Gerokt en gelaarsd, rrrrrrrrrr

1:14 p.m.  

Een reactie posten

<< Home