vrijdag, februari 17, 2006

Weekend!!

En niks te vroeg ook. De Super Mega Belangrijke Vergadering is goed gegaan. Ondanks mijn slechte nachtrust. Het nadeel van nog tussen de studenten te wonen is dat die soms in het holst van de nacht al roepend en tierend ladderzat naar huis komen... En toen ben ik natuurlijk beginnen denken aan de presentatie die ik vandaag moest geven...

Ik ben wel een beetje pissed omdat de hoofdverantwoordelijke voor dit project, weer maar eens haar werk niet goed gedaan had en ik last minute nog haar deel van de slides voor de presentatie kon ineenboksen. Not funny. Ik heb er niks van gezegd, want de samenwerking in ons driemansteam is de laatste tijd behoorlijk suboptimaal. En ik had geen zin om nog wat meer olie op het vuur te gooien. Maar zeg nu zelf, beloven dat je een presentatie zal maken en dan gewoon klakkeloos de presentatie van de vorige keer kopiƫren terwijl er superveel veranderd is, dat doe je toch gewoon niet?

Nu nog een filmpje zien samen met mijn vriendje en dan op tijd in bed kruipen voor wat onder-of-op-de-lakens-fun. Dan zijn mijn batterijen weer helemaal opgeladen voor een alweer een tot de nok toe volgeboekt weekend.