dinsdag, juli 18, 2006

Babbeluurtje

Hier achter mij. Die landschapsbureaus toch.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wij maken binnen een paar maand de omgekeerde beweging dan die die jij onlangs gemaakt hebt. Van Centraal naar Noord, in plaats van van Noord naar Centraal. Maar ook van gesloten kantoren naar 'anders werken' zoals ze het zo mooi kunnen zeggen. Hoewel dit oude gebouw niet altijd alles is, ben ik niet onverdeeld enthousiast, maar ik geef het voorlopig nog het voordeel van de twijfel. 't Is vooral spijtig dat we verder van het gezellige centrum zullen zitten, en tussen en in een hoop onpersoonlijke wolkenkrabbers. Ik ben er ook wel zeker van dat ik heel erg ga afgeleid worden door babbelende en telefonerende collega's.

1:48 p.m.  
Blogger yab said...

@liza: Wel, ik moet zeggen dat ik toch het toch wel storend vind als collega's aan het bellen of babbelen zijn. Ik probeer zelf zo veel mogelijk naar een cockpit te gaan als ik telefoneer, maar voor korte gesprekken doe ik niet altijd die moeite.

1:48 p.m.  

Een reactie posten

<< Home