dinsdag, juli 25, 2006

't Is weer voorbij dat mooie weekend

Jaja, het laatste weekendje-weg voor de vakantiemaanden zit er weer op. En naar goede gewoonte vlogen de uren veel te snel voorbij. Stop achttien personen (en een baby) in een huisje ergens in de Ardennen, in een dorpje vlakbij de grens met Frankrijk (Momignies genaamd), doe er wat schitterend zomerweer (afgewisseld met wat lokale onweders), een hoop spelletjes (Weerwolven!), wat geocaching, veel drank, gigantische hoeveelheden vlees voor op de barbecue (ik ben altijd te enthousiast als ik zoiets organiseer, met als gevolg dat we twee dagen hebben kunnen eten van de hoeveelheid vlees die ik had besteld) bij en je hebt een recept voor veel plezier.

Alleen jammer dat ik tijdens de weekendjes die ik zelf organiseer, zo weinig slaap. 'k Wil altijd tot het laatste opblijven, maar ben 's ochtends dan weer veel te vroeg wakker omdat ik nog vanalles wil doen voordat de rest wakker is. Maar ik kan tevreden zijn: het weekend was een daverend succes. We hebben meteen onze afspraak vernieuwd voor volgend jaar!