dinsdag, augustus 08, 2006

Afgunst

Bleh. 'k Heb te horen gekregen dat mijn ex-vriendje een appartementje gekocht heeft in Leuven. En is 't is niet dat ik het hem niet gun (ok, ik geeft toe, ik ben jaloers), maar hij gaat al verhuizen op 1 september (2006, that is)!! En dat terwijl mijn vriend en ik ons compromis al bijna drie jaar (3 jaar, I kid you not) geleden getekend hebben. 't Is zo niet eerlijk. :-(

En wat me nog het meest stoort aan heel die saga van the-never-finishing-appartment, is het feit dat ik continu rondloop met het gevoel dat ik in het zak gezet ben, dat ik opgelicht ben, dat ik als een onnozele gans in de val gelopen ben. En ja, we zijn beschermd door de Wet Breyne, ik weet het, en ja, we hebben recht op een schadevergoeding, maar daar ben ik vet mee. Ik wil in mijn appartement!

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

'We hebben recht op een schadevergoeding.' -> dan heb je die toch al aangevraagd en of gekregen hopelijk... Dit klinkt zo precies alsof je er recht op hebt maar het je niet echt kan schelen of je ze krijgt of niet :-)

12:36 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

that sux...
ik ken niets meer van wet breyne behalve de naam...
ik vond pirates II wel redeljik goed, maar dat kan aan de omstandigheden en het gezelschap gelegen hebben
de russen in cuba waren een grapje...
schiltz was voroal een klootzak, maar als je geen klootzak bent wordt je geen groot staatsman!
ere wie ere toekomt

;-)

1:54 p.m.  
Blogger yab said...

@liza: De ingebrekestelling om recht te hebben op schadevergoeding is verstuurd, ja. De schadevergoeding wordt normaal bij de voorlopige oplevering berekend. Maar als ik kan kiezen, dan toch liever mijn appartementje dan een schadevergoeding, die nooit de werkelijk geleden schade volledig zal dekken.

@jeronimo: Ik weet dat het een grapje was. ;-)

4:41 p.m.  

Een reactie posten

<< Home