vrijdag, augustus 17, 2007

Bijna weekend

En ik heb er hoegenaamd geen zin in, want het wordt een weekend vol met saaie cursussen. En ik kan mezelf niet troosten met de wetenschap dat het voor de laatste keer is, want ik ga een aantal examens doorschuiven naar volgend jaar. Stupid me, zo dicht bij de finish en dan opeens overmand worden door een totaal gebrek aan motivatie. Nuja, de vrijstellingen die ik al op zak heb, kan niemand me nog afpakken. Als alles volgens plan verloopt, heb ik volgend jaar nog maar een paar vakken.

Hopelijk valt er morgen ergens een gigantische berg motivatie uit de lucht. Ik heb verdorie mijn verlof al die jaren niet voor niks opgeofferd.

Labels: , , ,

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

kan je dan een brokje naar hier gooien? Want bij mij is de motivatie ook ver zoek

3:04 p.m.  
Blogger yab said...

@smara ratih: 'k Zal zien of ik nog iets overhoud.

11:41 a.m.  

Een reactie posten

<< Home