dinsdag, augustus 14, 2007

Tip voor mijn vrijgezell(ig)e lezers

De put-somethin'-on-your-head party! Uit goede bron weet ik dat er die avond zeker begeerlijke vrijgezellen en vrijgezellinnen aanwezig zullen zijn. Moest ik nog vrij zijn, 'k was al ingeschreven. ;-)

Als u dankzij deze tip de man of vrouw van uw leven opscharrelt, wil ik daarvan wel graag op de hoogte gesteld worden. Als dank mag u mij dan eens een keertje trakteren. Uitnodigingen voor een trouwfeest sla ik ook nooit af. ;-)

Labels: , ,

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Put-Somethin'-On-Your-Head Party; hoe komen ze erop! De link met het vrijgezellenbestaan ontgaat me toch even.

6:58 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ha, dat komt net op tijd! Bedankt voor de tip.

9:00 a.m.  
Blogger yab said...

@menck: Ik heb het niet verzonnen. Maar origineel is het wel.

@oogsnoep: Graag gedaan!

3:08 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Haha! Mooi initiatief! Mja, Laundry day in Antwerpen... agony of choice!

9:35 a.m.  
Blogger yab said...

D'r zijn blijkbaar minder mannen dan vrouwen ingeschreven. Als daar maar geen vechtpartijen van komen. ;-)

10:47 a.m.  

Een reactie posten

<< Home