vrijdag, augustus 17, 2007

De buren geven een feestje

Allez, dat hebben ze ons toch proberen wijs te maken door middel van een vriendelijke aankondiging in de inkomhal. Als dit bericht waarheidsgetrouw is, moet dit ongeveer het stilste feestje ooit zijn. Ik het nog helemaal NIKS gehoord. Geen geroezemoes, geen muziek, geen gelach. NIKS. En neen, het zijn niet de buren van het zevende verdiep of zo. Het zijn de buren vlak naast ons. Misschien converseren ze met hun gasten in gebarentaal? En ik was nog wel van plan te gaan klagen over het lawaai en zo mezelf een beetje uit te nodigen. ;-)

Labels: , ,

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Niet iedereen heeft natuurlijk dezelfde ideeën over een feestje he.
Er zijn ook rustige mensen :-)

10:46 a.m.  
Blogger yab said...

Wow, je hebt zonet mijn wereldbeeld serieus door elkaar geschud.

11:40 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

En dan heb ik mijn spectaculairste wijsheden nog niet bovengehaald!

12:07 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

mischien moest je gaan klagen zijn dat het te stil was, en dan jezelf uitnodigen? jammer dat het daarvoor te laat is...

4:04 p.m.  

Een reactie posten

<< Home